Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

Ulotka i folder reklamowy są najczęściej stosowanymi artykułami w identyfikacji wizualnej firm.

Jednym z najczęściej stosowanych artykułów w identyfikacji wizualnej jest folder reklamowy. Zwykle występuje w różnych formatach, ale najczęściej występuje w formacie A4 (297 x 210 mm.). Może mieć od czterech strony wzwyż. Jego głównym zadaniem jest prezentacja towarów lub usług przy użyciu tekstu, ilustracji, wykresów, map i innych danych w formie graficznej. Nie należy mylić go z ulotką, mimo że ma podobny cel – zainteresowanie odbiorcy prezentowaną ofertą.  Foldery reklamowe wykonujemy na lepszej jakości papierze, zazwyczaj na grubszej kredzie o gramaturze 250 – 350 g/m2. Możemy zastosować uszlachetnienie w postaci foliowania foliami: matową, błyszczącą lub soft skin, lakier wybiórczy UV lub tłoczenia czy hot stamping. Folder może być szyty zszywkami płaskimi (jak zeszyt) lub oczkowymi, które umożliwiają wpięcie foldera do segregatora.

Ulotka jest drukiem reklamowym zazwyczaj w formie kartki, lub rozkładanej broszurki nie przekraczającej 4 stron. Najczęstszym sposobem kolportażu ulotek jest ich wykładanie w miejscach publicznych lub rozdawanie bezpośrednio potencjalnym klientom. Stanowią tańszą alternatywę dla plakatu i foldera. Ulotki drukujemy na papierach offsetowych lub kredowych, przy czym gramatura papieru nie jest tak duża i zaczyna sie od 70 – 80 g/m2.